Testavimo linija safelane® 204 RP

Stabdymo jėgos parodymas iki 8kN
Išmatuotų duomenų pateikimas skaitmenimis ir grafiškai
Automatinis startas- stabdymas
4WD programa
Ratų blokavimosi indikatoriai
Pasipriešinimo riedėjimui ir ovališkumo matavimai
Stabdymo jėgų matavimai
Pakabos efektyvumo pagal Eusama matavimas
Stabdžių efektyvumo išskaičiavimas
Rato reakcijos į kelio dangą matavimas
Atmintis matavimų išsaugojimui
Distancinis valdymo pultas
Su automatinio nuvažiavimo programa
Su rašaliniu spalvotu spausdintuvu
Mechaninė dalis:
Stabdžių patikros stendas
Variklių galingumas 2×4,7 kW
Ritinių diametras 216mm
Apkrova ašiai 4000kg
Minimalus – maksimalus testavimo plotis 800-2200mm
Testavimo greitis 5,4 km/h
Max stabdymo jėga 8 kN
Ritinių danga – korundinė arba plieninė
Pakabos efektyvumo testavimo stendas
Testavimo apkrovimas vienam ratui (maks). 75-1000kg
Svėrimo apkrovimas vienam ratui – 75-1500kg
Variklio galingumas 3kW
Dažnis 0-24Hz
Ratų geometrijos patikrinimo plokštė
Matavimo ribos 0-20m/km
Išmatavimai 570x500x50mm

 

 

https://www.hofmann-equipment.com/en/p/safelaner-204-rp

 

Šiek tiek informacijos apie pakabos testavimą

Amortizatorių testavimas (tikrinimas)
Amortizatorių tikrinimo procedūra yra panaši į stabdžių kaladėlių tikrinimą. Tai yra įmanoma tik tada kai mazgas (amortizatorius) yra nuimtas nuo automobilio ir tik su specialiu gamykliniu stendu.Kada operatorius tikrina automobilį, jis gali patikrinti visos sistemos efektyvumą. Su stabdžių stendu jis gali patikrinti stabdžių sistemos efektyvumą. Su pakabos testavimo stendu jis gali patikrinti pakabos efektyvumą.
 Pakabos testavimas
Pakabos testavimo metodų tikslas įvertinti automobilio reakciją į vibraciją ir į vairo judesius.Automobilio važiavimas nelygia kelio danga iššaukia pakabos vibraciją. Daugelis kelio dangų atrodo pakankamai lygios, bet realybė yra ta, kad kiekvienas kelias turi nelygumus, ypač kalvotumą važiavimo kryptimi. Priklausomai nuo kelio dangos tipo, ir jos kokybės, kiekviena kelio danga turi tam tikrą kalvotumo kompoziciją. Kelio dangos paviršius ir važiavimo greitis nulemia kartu vibravimo dažnius ir jų lyginamuosius intensyvumus. Automobilio reakcija į šią vibraciją nulemiama padangų kietumo ir amortizatorių slopinimo jėga. Pakabos sistemos vibracijos turi įtaką kelio ir automobilio kontaktui , kelio paviršiaus apkrovai ir važiavimo kokybei.
Vibracija=kontakto su kelio danga netekimas.
Vibruojanti pakaba keičia kintamą vertikaliąją jėgą į kelią. Ši jėga kinta nenutoldama nuo statinės jėgos (automobilio svorio). Viena iš ratų pakabos sistemos paskirčių yra išlaikyti šią vertikalią jėgą kaip galint pastovią prie visų važiavimo sąlygų. Visos jėgos, kurias automobilis turi perduoti kelio paviršiui, yra proporcingos vertikaliajai jėgai. Jėgos, kurias automobilis perduoda kelio paviršiui yra: stabdymo jėga, akseleravimo (greitėjimo) jėga, sukibimo posūkyje jėga. Jeigu vibruojančio rato vertikalioji jėga mažėja, stabdymo distancija  didės, rato sukibimas su kelio danga mažės. Trumpai tariant, saugus vairavimas atsiranda pavojuje.
Vibracija = kelio dangos apkrovimas
Vertikalioji jėga kelyje įgauna didesnę reikšmę negu vertikalioji statinė. Ši mušamoji jėga iššaukia greitą kelio dangos dėvėjimąsi. Lygaus kelio dangos išlaikymui vertikalioji jėga turi būti kaip galint pastovi.
Vibracija=bloga važiavimo kokybė
Kita pakabos paskirtis yra sumažinti diskomfortą dėl kylančių vibracijų. Vibracija persiduoda per važiuojančio rankas, kojas ir sėdynę. Vibracijos intensyvumas ir dažnis sąlygoja diskomfortą. Žema važiavimo kokybė neigiamai veikia į vairavimo saugumą.

Daugiau info