Stabdžių patikros stendas R501RT2002

Stabdymo jėgos parodymai iki 8kN
Stabdymo jėgų skirtumo rodyklinis indikatorius
Automatinis startas- stabdymas
4WD programa
Ratų blokavimosi indikatoriai
Pasipriešinimo riedėjimui ir ovališkumo matavimai
Atmintis matavimų išsaugojimui
Distancinis valdymo pultas
Su automatinio nuvažiavimo programa
Su montavimo ant sienos kronšteinu
Variklių galingumas 2×5,5klW
Ritinių diametras 206mm
Apkrova ašiai 4000kg
Minimalus – maksimalus testavimo plotis 800x2200mm
Testavimo greitis 5.1km/h
Max stabdymo jėga 8 kN
Ritinių danga – korundinė

 

http://www.altus-test.com/index.php?nav=2&languagesID=1&artnr=904309&productsID=1294

 

Šiek tiek informacijos apie pakabos testavimą:

Patarimai testavimui
 Apibendrintai.Automobilis testavimo metu turi būti neapkrautas išskyrus operatoriaus svorį. Padangų slėgis turi būti reikiamas. Operatorius turi pasilikti automobilyje ir neturi judėti matavimų metu Niekas neturi liesti automobilio testavimo metu. Bet koks judesys automobilio viduje ar išorėje iššaukia svorio pasikeitimą ir įtakoja rezultatams. Turi būti įjungta neutrali pavara. Bet kurie stabdžiai neturi būti nuspausti testavimo metu.
Temperatūra.Jeigu automobilis nevažiavo prieš atliekant testavimą, jo pakabos detalės yra šaltos. Slopinimas yra truputėlį aukštesnis nei įšilusios pakabos. Paprasti hidrauliniai amortizatoriai gali patirti „ rytinį nefunkcionalumą“. Per naktį alyva amortizatoriuose gali per vožtuvus ištekėti į alyvos konteinerį. Tada testavimo metu gali nebūti slopinimo visiškai. Po keleto testavimų ar po keleto kilometrų važiavimo slopinimas gali atsirasti.
Kas yra Vibravimo testas?
Šis testas leidžia operatoriui aptikti barškėjimus automobilyje. Jo metu jokių matavimų neatliekama, o tik sukuriama plokščių vibracija penkiom sekundėm, testas automatiškai pasikartoja.
Kas yra bamperio testas?
Šis testas leidžia operatoriui atlikti senovinį bamperio testą. Po užvažiavimo ant stendo, monitorius rodo vertikalios jėgos osciloskopo langą. Operatorius rankomis remdamasis į bamperio vidurį turi įsiūbuoti automobilį. Po trijų svyravimų į viršų ir į apačią operatorius turėtų atitraukti rankas ir leisti automobiliui svyruoti savaime. Iš osciloskopo parodymo jis gali nustatyti automobilio masės amortizavimą. Testavimo linijos pakabos tikrinimo stendas matuoja padangų kietumą ir duoda apytikslius padangų slėgio parodymus. Padangos kietumas priklauso nuo padangos oro slėgio ir temperatūros. Sistema įspėja jeigu padangos kietumas yra netinkamas. Ji parodo padangos slėgis yra aukštas ar žemas.Ši indikacija galioja tik lengvųjų automobilių padangų tipui. Ypač plačiom ar kietom padangom ši indikacija gali būti neteisinga. Mikroautobusų padangos yra dažnai sustiprintos ir labai kietos lyginant su paprastų lengvųjų  automobilių padangomis. Padangų slėgio indikacija labai priklauso nuo padangų greičio indekso. Reikia įsitikinti, kad įvestas indeksas yra teisingas.
SVARBU: Kad parašyti teisingas išvadas su bet kurio matavimo metodu, automobilis testavimo metu turi būti neapkrautas išskyrus operatoriaus svorį. Padangų slėgis turi būti reikiamas. Operatorius turi pasilikti automobilyje ir neturi judėti matavimų metu. Niekas neturi liesti automobilio testavimo metu. Bet koks judesys automobilio viduje ar išorėje iššaukia svorio pasikeitimą ir įtakoja rezultatams. Turi būti įjungta neutrali pavara. Bet kurie stabdžiai neturi būti nuspausti testavimo metu.

Daugiau informacijos