Stabdžių diskų pratekinimo įrenginys DA 8700

Galingumas 0,37kW
Sukimosi greitis 100aps/min
Automatinės pastūmos greitis 8,5 mm/min
Pratekinimo rezultatas: mušimas mažiau nei 20µmRA, disko storio skirtumai mažiau nei 20µmRA,
Maksimalus disko storis 39mm
Maksimalus pjovimo gylis 0,8mm
Darbinis aukštis 102-120 nustatomas
Į komplektą įeina:
Disko sukimo variklis su valdymu ir pavara
Disko tekinimo galvutė su el. pavara
Disko sukimo adapteris M7
36V spiralinis kabelis
Tepimo alyva
Standartinis diržas triukšmo slopinimui
Įrankių dėžė
Gamintojas MAD (Olandija)

Šiek tiek infomacijos apie stabdžių diskų aptarnavimą

Kodėl reikia tekinti stabdžių diskus 

Problemos…

Atlikti nepriklausomi tyrimai rodo, kad apie 80 procentų šiuo metu eksploatacijoje esančių automobilių susiduria su stabdymo problemomis – vairo, stabdžių pedalo, kėbulo vibracija, stabdymo jėgos svyravimai stabdymo metu. Visos šios problemos gali būti išspręstos visam laikui išlyginant (pratekinant) stabdžių diskus.

Stabdžių sistemos aptarnavimas
 Trintis tarp stabdžių kaladėlių ir diskų iššaukia kaitimą ir dėvėjimąsi abiejų komponentų. Optimalus stabdymo pagreitis yra pasiekiamas tik tada, kai abu komponentai (diskai ir kaladėlės) yra visiškai plokštūs ir lygiagretūs. Kai vienas iš šių komponentų yra pakeičiamas dėl susidėvėjimo, tai kitas turi būti paruoštas darbui su jo nauju „partneriu“.

Stabdžių problemos

Metalo apdirbimo išbaigimas, surinkimo tolerancijos ir kokybinis išpildymas, taip pat smulkūs stabdžių diskų defektai yra pastebimi vairuotojo. Vairo, stabdžių pedalo vibracija gali būti jaučiama nedelsiant  ir  girdimas stabdžių triukšmas. Čia yra trys tiesioginės priežastys:
Disko deformacija (RUN-OUT) yra disko darbinės plokštumos svyravimas jo sukimosi ašies kryptimi. Tai gali būti iššaukta stebulės ir disko tolerancijų ar deformacijos dėl staigių apkrovų. Šis svyravimas gali būti jaučiamas per vairą. Stabdžių diskas ir kaladėlės nėra plokštumoje.
Disko storio nevienodumas yra skirtingas disko storis matuojant įvairiose vietose radialinėje plokštumoje. Šis reiškinys yra metalo struktūros skirtumų loginis padarinys iššauktas disko deformacijos ir pastoviųjų pasikeitimų, kaip aplinkos temperatūra, drėgmė, apkrova.
Disko storio nevienodumas gali būti aiškiai jaučiamas per stabdžių pedalą. Stabdžių diskas ir kaladėlės taip pat nėra plokštumoje.
 Disko nelygumas tai stabdžių disko darbinio paviršiaus nelygumas lydimas aukšto ar žemo dažnio stabdžių komponentų vibracija, o taip pat pernelyg dideliu triukšmu stabdymo metu.
TEISINGAS PROBLEMOS SPRENDIMO BŪDAS
Dauguma automobilių gamintojų sutinka, kad vienintelis metodas stabdžių problemų eliminavimui yra stabdžių diskų tekinimas (ištiesinimas) ant automobilio. Tačiau, tai yra labai svarbu, kad pratekinimas būtų vykdomas pagal kaladėlių montavimo plokštumą. Išeinant iš to DL8700, MAD DA2002 yra pagaminti konsultuojantis su pasaulyje lyderiaujančiais automobilių gamintojais, kaip Mercedess-Benz, Toyota, Honda, Volvo, Alfa Romeo, Daewoo, Subaru, Rover, Lexus, Peugeot, Seat, Proton, Fiat, Isuzu, Kia, Lancia, Mazda, Nissan, Citroen, Hyundai, Mitsubishi, Daihatsu.

 

 

Daugiau informacijos