RATŲ GEOMETRIJOS STENDAS GEOLINER 790 AC400
Programinis aprūpinimas:
Operacinė sistema – Windows®
Universali automobilių matavimo programa Platinum Pro42
Draugiška ir lengvai įsisavinama matavimo programos sąsaja
Matavimo programos kalba – lietuvių
Automobilių geometrijos duomenų bazė
Spalvotos matavimų ataskaitos
Galimybė įvesti papildomų automobilių duomenis – neribojama
Klientų duomenų bazės kūrimas – neribojamas
Matavimai:
Ratų mušimo įvertinimas paridenant automobilį 20 cm
Pasisukimo skirtumas (vairo trapecija)
Kasteris (išilginis rato pasisukimo ašies posvyris)
SAI (skersinis rato pasisukimo ašies posvyris)
Suvedimo kreivė
Maksimalus rato posūkis
Pakabos aukščio papildomas matavimas pagal specifikaciją
Rėmo patikrinimas (mažos klasės sunkvežimiai)
Išvirtimas, suvedimas
Papildomi automobilio apmatavimai gyvai
Rato riedėjimo diametras
Ašių įstrižainės
EZ Toe programa suvedimui reguliuoti be vairo fiksavimo
A-traukių reguliavimo programa
Vairo išstatymo programa vienos traukės sistemai
Reguliavimo su spec. tarpinėmis programa
Grafinis-skaitmeninis matuojamų kampų rodymas
Automobilio ratų erdvinės padėties matavimo paprogramė
Matavimo įranga:
3D HD matavimo kamerų komplektas – 2 vnt.
Kamerų tvirtinimo skersinio stovas/laikiklis su motorizuotu kamerų skersinio kėlikliu
Ant ratlankio krašto tvirtinamas rato griebtuvas – 4 vnt.
Polimeriniai lengvi, atsparūs smūgiams kamerų taikiniai – 4vnt.
Naudojamų ratų dydis – 19÷32“
Vairo ir stabdžių pedalo fiksatoriai
Priekinių ratų pasukimo plokštė – 2 vnt.
Kompiuterinė konsolė:
Kompiuterio vežimėlis
Stacionarusis kompiuteris
24“ spalvoto vaizdo monitorius
A4 formato spalvotas spausdintuvasklaviatūra+pelė
https://www.hofmann-equipment.com/en/p/geolinerr-790-ac400
Šiek tiek informacijos apie ratų geometrijos kampus
Kas yra rato pasisukimo ašies išilginio posvyrio kampas (KASTERIS)?
IŠILGINIO POSVYRIO KAMPAS (KASTERIS) yra rato pasukimo ašies posvyrio kampas vertikaliai linijai automobilio išilginės ašies kryptimi. Šis kampas matuojamas ir nurodomas laipsniais.
Išilginio posvyrio kampas (Kasteris) yra TEIGIAMAS, jeigu pasukimo ašies viršus pasviręs atgal
Išilginio posvyrio kampas (Kasteris) yra NEIGIAMAS, jeigu pasukimo ašies viršus pasviręs į priekį
Išilginio posvyrio kampas (Kasteris) yra LYGUS NULIUI, jeigu pasukimo ašis vertikalioje pozicijoje
Paprastai išilginio posvyrio kampas būna TEIGIAMAS, nes tuomet pagerėja:
važiavimo krypties stabilumas ir vairo mechanizmo grįžtamumas.
NIEKADA nepasikliaukite, kad viena išilginio posvyrio kampo (Kasterio) reikšme tinka visiems automobiliams. VISADA patikrinkite, kokia reiksmė nustatyta gamintojo kiekvienam automobiliui.