RATŲ GEOMETRIJOS STENDAS GEOLINER 630 TILT
TFT 22″ monitorius
Universali automobilių matavimo programa
Draugiška ir lengvai įsisavinama matavimo programos sąsaja debesyje (reikalingas interneto ryšys)
Automobilių geometrijos duomenų bazė
Spalvotos matavimų ataskaitos
Klientų duomenų bazės kūrimas – neribojamas
Matavimai:
Ratų mušimo įvertinimas paridenant automobilį 20 cm
Pasisukimo skirtumas (vairo trapecija)
Kasteris (išilginis rato pasisukimo ašies posvyris)
SAI (skersinis rato pasisukimo ašies posvyris)
Suvedimo kreivė
Maksimalus rato posūkis
Pakabos aukščio papildomas matavimas pagal specifikaciją
Išvirtimas, suvedimas
EZ Toe programa suvedimui reguliuoti be vairo fiksavimo
Vairo išstatymo programa vienos traukės sistemai
Reguliavimo su spec. tarpinėmis programa
Grafinis-skaitmeninis matuojamų kampų rodymas
Matavimo įranga:
3D matavimo kamerų komplektas – 2 vnt.
Kamerų tvirtinimo skersinio stovas/
Ant ratlankio krašto tvirtinamas rato griebtuvas – 4 vnt.
Polimeriniai lengvi, atsparūs smūgiams kamerų taikiniai – 4vnt.
Naudojamų ratų dydis – 11÷22“
Vairo ir stabdžių pedalo fiksatoriai
Kamerų pavertimo mechanizmas
Priekinių ratų pasukimo plokštė – 2 vnt.
Kompiuterinė konsolė:
A4 formato spalvotas spausdintuvas klaviatūra+pelė
https://www.hofmann-equipment.com/en/p/geolinerr-630-tilt
Šiek tiek informacijos apie ratų geometrijos kampus:
Kas yra ratų bendras suvedimas?
BENDRAS SUVEDIMAS apibrėžiamas kaip atstumo tarp padangų priekinės A ir galinės B dalies skirtumas
Suvedimas yra teigiamas (SUVEDIMAS VIDUN), kai atstumas tarp priekinės A padangos dalies yra mažesnis uz atstumą tarp galinės B padangos dalies
Suvedimas yra neigiamas (SUVEDIMAS-IŠORĖN), kai atstumas tarp priekinės A padangos dalies yra didesnis už atstumą tarp galinės B padangos dalies
Kai ratai yra lygiagretūs vienas kitam, tuomet suvedimas lygus nuliui