Automobilių testavimo linija 4200L SR2000

4200L konsolė su LCD 22″ Monitoriumi, PK, Windows 7 OC
Stabdymo jėgos parodymas iki 8kN
Išmatuotų duomenų pateikimas skaitmenimis ir grafiškai
Automatinis startas- stabdymas
4WD programa
Ratų blokavimosi indikatoriai
Pasipriešinimo riedėjimui ir ovališkumo matavimai
Stabdymo jėgų matavimai
Pakabos efektyvumo pagal Eusama matavimas
Stabdžių efektyvumo išskaičiavimas
Rato reakcijos į kelio dangą matavimas
Atmintis matavimų išsaugojimui
Distancinis valdymo pultas
Su automatinio nuvažiavimo programa
Su montavimo ant sienos kronšteinu
Su rašaliniu spalvotu spausdintuvu
Mechaninė dalis:
Stabdžių patikros stendas
Variklių galingumas 2×5,5 kW
Ritinių diametras 206mm
Apkrova ašiai 4000kg
Minimalus – maksimalus testavimo plotis 800-2200mm
Testavimo greitis 5 km/h
Max stabdymo jėga 8 kN
Ritinių danga – korundinė
Pakabos efektyvumo testavimo stendas
Testavimo apkrovimas vienam ratui (maks). 1250kg
Svėrimo apkrovimas vienam ratui – 2000kg
Variklio galingumas 3kW
Dažnis 0-24Hz
Ratų geometrijos patikrinimo plokštė
Matavimo ribos 0-20m/km
Išmatavimai 650x510x38mm

http://www.altus-test.com/index.php?nav=2&languagesID=1

 

Šiek tiek informacijos apie pakabos testavimą

Pakapos testavimas su testavimo linija
Pakabos stendai veikiantys automobilio kritimo principu, testuoja kaip automobilis reaguoja į lėtas (žemo dažnio) vibracijas. Tai duoda pradžią lėtiems kėbulo judesiams į viršų ir į apačią ir vairo judesiams. Pakabos stendai veikiantys aukšto dažnio principu testuoja tik kaip automobilis reaguoja į aukšto dažnio vibracijas. Nelygūs, grublėti keliai yra pagrindinė priežastis šių vibracijų atsiradimui. Su testavimo linijos pakabos tikrinimo stendu operatorius gali patikrinti vibracijų rūšis. Jis gali pasiringti skirtingus testavimo metodus. Tam tikri metodai tiria sukibimą su kelio danga. Tikslas yra pateikti objektyvius rato gebėjimo perduoti stabdymo jėgą nelygiam kelio paviršiui duomenis. Šie metodai yra naudojami techninių apžiūrų centruose. Sukibimas su kelio danga yra priklausomas nuo automobilio koncepcijos. Sukibimo su kelio danga matavimo rezultatai gali būti įtakojami padangų, amortizatorių ir automobilio pakrovimo.  Kiti metodai nustato spyruoklių sistemos slopinimą. Šios sistemos tikslas yra nustatyti ar amortizatorius funkcionuoja tinkamai. Slopinimo matavimo rezultatas nėra labai jautrus parazitiniams pokyčiams, ypač automobilio įkrovimui.
Pakabos testavimo stendas yra pažangus ir modernus pakabos testavimo įrenginys, turintis šiuos privalumus:
Sukibimo matavimo rezultatai (Eusama, Altus speed)
Amortizavimo matavimo rezultatai ( Reliatyvusis amortizavimo faktorius, Altus specialistas)
Diagnozė suprantama kalba
Padangų kietumo išskaičiavimas
Pranešimas apie pavojų dėl slėgio padangose
Matavimas rato svorio ir ašies bendrai
Pilnai automatinė testo seka
Diagraminiai rodmenys
Spausdinimas automatinis arba reikalui esant
Spausdinimas klientams ir specialistams
  Amortizatorių, ratų ir padangų keitimas
   Bet kuriam automobiliui spyruoklės, padangų kietimas ir amortizatoriai turi būti suderinti. Kietesnių padangų ar kietų spyruoklių užmontavimas visada turi būti lydimas amortizatorių pakeitimu. Naudojant pakabos tikrinimo stendą , kiekvieno pakeitimo efektas bus aiškiai matomas.
Netinkamas naudojimas
Testavimo linijos pakabos efektyvumo tikrinimo stendas yra pagamintas testuoti automobiliams ir mikroautobusams, kurių bendroji masė ne didesnė kaip 3500kg. Maksimali leistina apkrova ratui yra 850kg. Maksimalus apkrovimas ratui bet kurioje sistemos vietoje yra 1000kg. Testavimo vykdymas bet kam kitam negu aukščiau paminėtų transporto priemonių, gali sulaužyti stendą. Nejudantis (neamortizuojantis) svoris negali būti uždėtas ant sistemos. Matavimo plokštės turi būti laisvos, neapkrautos, kai netestuojama. Žmonės negali stovėti ant šių plokščių. Sistema yra sukurta darbui patalpose.

Daugiau informacijos