SUVEDIMO STENDAS GEOLINER 670XD

Programinis aprūpinimas:
Operacinė sistema – Windows®
Universali automobilių matavimo programa Pro42 GOLD
Draugiška ir lengvai įsisavinama matavimo programos sąsaja
Matavimo programos kalba – lietuvių
Automobilių geometrijos duomenų bazė
Spalvotos matavimų ataskaitos
Galimybė įvesti papildomų automobilių duomenis – neribojama
Klientų duomenų bazės kūrimas – neribojamas
Matavimai:
Ratų mušimo įvertinimas paridenant automobilį 20 cm
Pasisukimo skirtumas (vairo trapecija)
Kasteris (išilginis rato pasisukimo ašies posvyris)
SAI (skersinis rato pasisukimo ašies posvyris)
Suvedimo kreivė
Maksimalus rato posūkis
Pakabos aukščio papildomas matavimas pagal specifikaciją
Rėmo patikrinimas (mažos klasės sunkvežimiai)
Išvirtimas, suvedimas
Papildomi automobilio apmatavimai gyvai
Rato riedėjimo diametras
Ašių įstrižainės
EZ Toe programa suvedimui reguliuoti be vairo fiksavimo
A-traukių reguliavimo programa
Vairo išstatymo programa vienos traukės sistemai
Reguliavimo su spec. tarpinėmis programa
Grafinis-skaitmeninis matuojamų kampų rodymas
Automobilio ratų erdvinės padėties matavimo paprogramė
Matavimo įranga:
3D HD matavimo kamerų komplektas – 2 vnt.
Kamerų tvirtinimo skersinio stovas/laikiklis su motorizuotu kamerų skersinio kėlikliu
Ant ratlankio krašto tvirtinamas rato griebtuvas – 4 vnt.
Polimeriniai lengvi, atsparūs smūgiams kamerų taikiniai – 4vnt.
Naudojamų ratų dydis – 11÷22“
Vairo ir stabdžių pedalo fiksatoriai
Priekinių ratų pasukimo plokštė – 2 vnt.
Kompiuterinė konsolė:
Kompiuterio vežimėlis su lentynomis
Stacionarusis kompiuteris
19“ spalvoto vaizdo monitorius
A4 formato spalvotas spausdintuvasklaviatūra+pelė

 

 

https://www.hofmann-equipment.com/en/p/geolinerr-670-xd-tt-lift-ac400

 

Šiek tiek informacijos apie  ratų geometrijos kampus

Kas yra traukimo linija?
Traukimo linija parodo automobilio galinio tilto važiavimo kryptį, ši kryptis yra suformuojama galinių ratų dalinių suvedimų. Jeigu dešinio galinio rato suvedimas yra neigiamas, o kairiojo teigiamas, tai galinio tilto važiavimo kryptis arba traukimo linija bus į dešinę

Ir atvirkščiai

Jeigu galinių ratų dalinis suvedimas nevienodas , tai traukimo linija eina per atskirų ratų riedėjimo krypčių susikirtimo tašką

Traukimo linija įtakoja priekinių ratų važiavimo krypčiai, o taip pat vairo padėčiai, net jeigu priekinių ratų suvedimo kampai neprikaištingai sureguliuoti.
Tai gali būti pirma priežastimi, dėl kurios po geometrijos kampų reguliavimo automobiliui važiuojant vairas nėra nulinėje pozicijoje.

Daugiau informacijos