SUVEDIMO STENDAS GEOLINER 650XD

Programinis aprūpinimas:
Operacinė sistema – Windows®
Universali automobilių matavimo programa SILVER, Pro42
Draugiška ir lengvai įsisavinama matavimo programos sąsaja
Matavimo programos kalba – lietuvių
Automobilių geometrijos duomenų bazė
Spalvotos matavimų ataskaitos
Galimybė įvesti papildomų automobilių duomenis – neribojama
Klientų duomenų bazės kūrimas – neribojamas
Matavimai:
Ratų mušimo įvertinimas paridenant automobilį 20 cm
Pasisukimo skirtumas (vairo trapecija)
Kasteris (išilginis rato pasisukimo ašies posvyris)
SAI (skersinis rato pasisukimo ašies posvyris)
Suvedimo kreivė
Maksimalus rato posūkis
Pakabos aukščio papildomas matavimas pagal specifikaciją
Rėmo patikrinimas (mažos klasės sunkvežimiai)
Išvirtimas, suvedimas
Provėžos plotis
Tarpašinis atstumas
EZ Toe programa suvedimui reguliuoti be vairo fiksavimo
A-traukių reguliavimo programa
Vairo išstatymo programa vienos traukės sistemai
Reguliavimo su spec. tarpinėmis programa
Grafinis-skaitmeninis matuojamų kampų rodymas
Automobilio ratų erdvinės padėties matavimo paprogramė
Matavimo įranga:
3D HD matavimo kamerų komplektas – 2 vnt.
Kamerų tvirtinimo skersinio stovas/laikiklis su motorizuotu kamerų skersinio kėlikliu
Ant ratlankio krašto tvirtinamas rato griebtuvas – 4 vnt.
Polimeriniai lengvi, atsparūs smūgiams kamerų taikiniai – 4vnt.
Naudojamų ratų dydis – 11÷22“
Vairo ir stabdžių pedalo fiksatoriai
Priekinių ratų pasukimo plokštė – 2 vnt.
Kompiuterinė konsolė:
Kompiuterio vežimėlis su lentynomis
Stacionarusis kompiuteris
19“ spalvoto vaizdo monitorius
A4 formato spalvotas spausdintuvas klaviatūra+pelė

 

https://www.hofmann-equipment.com/en/p/geolinerr-650-xd-lift

 

Šiek tiek informacijos apie  ratų geometrijos kampus

Kas yra dalinis ratų suvedimo kampas

Dalinis ratų suvedimo kampas yra atstumų skirtumas tarp išmatuotų  padangos priekinės  ir galinės dalies automobilio išilginės ašies atžvilgiu


Suvedimo kampas gali būti išreiškiamas tiek milimetrais, tiek laipsniais

Perdaug didelis teigiamas  suvedimo kampas  išaukia  padangos išorines dalies dilimą, o perdaug neigiamas suvedimo kampas yra priežastis dilti vidinei padangos daliai.

Daugiau informacijos